FAQs. Preguntes freqüents

Qui es fa càrrec de les comandes a Els Ton's?

Aquesta botiga on-line està gestionada per dues petites empreses. Per una banda, l’estudi de disseny Crea2, que és la propietària de la marca i dels dissenys, i per altra banda l’empresa d’estampació La Pobla Gràfics, que és l’encarregada de comprar el tèxtil, estampar la comanda, i enviar-la a través de Correos Express.

En cas que hi hagi una incidència en una comanda, podeu adreçar-vos al correu info@elstons.cat i us atendrem tan aviat com ens sigui possible.

Com puc saber quina talla de samarreta m'anirà bé?

A la pàgina del producte, sota mateix de la forografía, tens un enllaç anomenat “guia de talles” on trobaràs les mides de les talles. Et recomanem que agafis una samarreta que et vagi a mida i mesura l’amplada d’aixella a aixella, i l’alçada des de la nuca fins a la cintura. Llavors tria la samarreta que més s’hi acosti, preferiblement una mica més gran.

Pensa que les samarretes són de cotó orgànic 100%, i que per tant poden encongir-se una mica les primeres rentadores. Pel que fa a les samarretes de nadons i nens, et recomanem que triïs sempre una o dues talles més grans del que li tocaria. Els infants creixen molt de pressa, i així la podran usar més temps.

Si m'etivoco de talla, puc retornar?

No. El motiu és que som una empresa petita i treballem pràcticament sense magatzem i estoc. Estampem una a una totes les samarretes segons demanda, cosa que vol dir que la samarreta ha estat estampada especialment per a tu, per això és molt important que t’asseguris que la mida de la samarreta és la correcta.

Puc reclamar si hi ha desperfectes o errors en la comanda?

Si en rebre la comanda veus que l’estampació del dibuix presenta desperfectes, les mides de la peça són incorrectes, o bé el tèxtil té desperfectes, tens 7 dies per fer la teva reclamació al mail info@elstons.cat, adjuntant fotografies i el número de la teva comanda. És important que no s’hagi rentat el gènere. Un cop revisada la incidència, et reposarem la comanda sense càrrec afegit.

Per evitar sobrecostos en el transport, no caldrà que retornis el gènere malmès. El pots llençar, regalar o fer-ne draps.

Puc retornar la comanda un cop rentada?

La majoria de botigues no permeten tornar gènere un cop rentat. El motiu és que el tèxtil es pot encongir, que hi ha productes de neteja que poden fer malbé l’estampació, i difícilment es pot vendre com a nou un gènere que ja ha estat usat. Nosaltres no som una excepció. Per això no acceptem retorns de gènere que ja s’ha rentat.

S'encongeixen les samarretes un cop rentades?

Les samarretes són de cotó orgànic 100%, i és probable que a les primeres rentadores s’encongeixi una mica, sí. Et recomanem que ho tinguis en compte i tendeixis a triar una talla més gran de la que et tocaria, per si de cas.

He rebut una comanda que no és la meva. Que faig?

Si heu rebut una comanda amb uns productes que no són els que heu comprat, probablement haureu rebut la comanda d’una altra persona. Llavors podeu demanar al correu info@elstons.cat la devolució del paquet i que us enviem la comanda correcta.

Falten productes a la meva comanda. Que faig?

Si heu rebut una comanda incompleta en la qual falta algun producte, només cal que ens enviïs un correu a info@elstons.cat, amb una fotografia i el número de la comanda, i us enviarem sense càrrec afegit els productes que us faltin.

Si no estic satisfet amb la comanda, em tornen els diners?

Caldria valorar els motius de la insatisfacció, serem raonables. Cal recordar que som una empresa petita i treballem pràcticament sense magatzem i estoc. Estampem una a una totes les samarretes segons demanda, cosa que vol dir que la samarreta ha estat estampada especialment per a tu.

El dibuix aguanta bé la rentada i planxat?

Les samarretes de la nostra botiga online s’estampen a tot color amb tecnologia d’impressió directa a peça DTG. Aquest sistema garanteix una resistència de més de 50 rentades.

Però perquè això sigui possible us donem alguns consells que faran que les vostres peces durin el màxim possible:

  • Separa sempre els colors clars dels foscos. Si pots, renta sempre amb peces de colors similars.
  • Renta sempre les samarretes girades del revés, amb el dibuix per dintre, perquè no toqui amb el tambor de la rentadora.
  • Renta sempre les peces amb aigua freda, no més de 30 graus.
  • No utilitzis lleixiu, ni sabons agressius. Utilitza sempre sabó per a peces delicades.
  • Si pots, evita l’ús de suavitzants.
  • No rentis en sec.
  • No utilitzis l’assecadora, pot fer malbé l’estampat. Després del centrifugat, estén la peça perquè s’eixugui naturalment.
  • Millor no rebreguis la peça, ni la deixis assecar al radiador.
  • A l’hora de planxar, planxa sempre la peça girada del revés, amb el dibuix per dintre. Mai planxis directament sobre el dibuix.
  • Utilitza planxat al vapor, amb una temperatura màxima de 100 graus màxim.

Quins mètodes de pagament accepteu?

A la nostra botiga on-line pots pagar la teva comanda còmodament amb Targeta de Crèdit, Paypal o Bizum.

El nostre sistema de pagament és 100% segur. El pagament s’efectua directament a la plataforma de CaixaBank, de tal forma que nosaltres no emmagatzemem dades de targetes o bancàries.

Quan rebré la meva comanda?

El nostre procés d’estampació és segons demanda. Això vol dir que un cop rebuda, comprovem si tenim el gènere en estoc i sinó el comprem.

Estampem 1 o 2 cops per setmana totes les comandes, en funció del volum de comandes que hi hagi. I després procedim a l’enviament.

Per aquest motiu, les nostres comandes poden tardar entre 7 a 15 dies a arribar a casa teva.

Puc reclamar si la comanda arriba tard?

Nosaltres no ens podem fer càrrec de comandes urgents, precisament perquè estampem segons demanda. Normalment les comandes tarden entre 7 i 15 dies a arribar a casa teva, però poden haver-hi retards que no depenen de nosaltres sinó de les empreses logístiques.

Si necessites el producte per a regalar o per compromís, et recomanem que compris amb força previsió de temps.

Que faig si no soc a casa quan arribi la comanda?

Enviem les comandes mitjançant Correos Express. Un cop enviada la comanda, rebràs un mail amb el número de seguiment de l’enviament, que podràs consultar a la web de Correos Express.

Si no ets a casa, el repartidor deixarà una nota a la teva bústia, o bé t’enviarà un avís per SMS. Un cop rebut l’avís, pots accedir a la web de Correos Express i demanar una nova data o lloc de lliurament. Per a qualsevol consulta sobre l’enviament, també pots trucar al telèfon: 900 122 333.

Quant costa l'enviament?

Hem estandarditzat els preus dels enviaments per comunitats, independent de la demarcació, el pes o el volum del paquet de la comanda:

  • L’enviament al Principat de Catalunya costa 6,66€ + IVA
  • L’enviament a la Comunitat Valenciana costa 7,76€ + IVA
  • L’enviament a les Illes Balears i a la resta de la península Ibèrica costa 11,98€ + IVA

Puc estalviar-me de pagar l'enviament?

Sí, per comandes superiors als 80€, l’enviament és gratuït.

També pot ser que en algun moment de l’any, oferim alguna promoció amb enviament gratuït. Estigueu a l’aguait dels correus i de les xarxes socials per aprofitar aquestes promocions.